ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА 

сорок сьома сесія восьмого скликання

Р І Ш Е Н Н Я 

__________

м. Шептицький

№_____

 

 

Про    затвердження   Положенняпро діяльність аукціонної комісіїз  продажу об’єктів малоїприватизації розташованих на    адміністративній   території Шептицької  міської  ради

 
 

 

Керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018  № 2269-VIII, пунктом 22 Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432, з метою забезпечення проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації з використанням електронної торгової системи та визначення переможця за результатами електронного аукціону, Шептицька міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Положення про діяльність аукціонної комісії з продажу об’єктів малої приватизації розташованих на адміністративній території Шептицької міської ради, що додається.

 

  1. Контроль за виконанням рiшення покласти на постiйну депутатську комiсiю з питань комунального господарства, благоустрою, охорони довкiлля, комунальної власностi та приватизацiї (Василишин П.С.), постійну депутатську комісію з питань бюджету (Остапюк П.П.) та заступника мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради Ващук М.В.

 

 

 

Міський голова

                                                                     

Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

  

 

                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
о діяльність аукціонної комісії з продажу об’єктів малої приватизації розташованих на адміністративній території Шептицької міської ради

І. Загальні положення

  1. Це Положення, розроблене відповідно до частини четвертоїстатті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», визначає порядок утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації (далі - комісія), її повноваження, права та порядок роботи.
  2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Фонду державного майна України та цим Положенням.

ІІ. Склад, порядок утворення комісії та її повноваження

  1. Комісія є тимчасово діючим колегіальним органом, що утворюється органами приватизації для продажу об’єктів малої приватизації протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта.
  2. До складу комісії входять не менш як п’ять осіб, які є представниками органу приватизації, який забезпечує здійснення заходів з приватизації об’єкта.

У разі потреби до складу комісії можуть залучатися з правом дорадчого голосу спеціалісти, експерти, представники органів виконавчої влади, підприємств та/або господарських товариств тощо.

  1. Основні принципи діяльності комісії:

дотримання вимог законодавства;

колегіальність прийнятих рішень;

професіоналізм, неупередженість та незалежність членів комісії (недопущення втручання в діяльність комісії будь-яких органів влади).

  1. Склад комісії та зміни до нього затверджуються рішенням органу приватизації.

Голова комісії та секретар призначаються із працівників органу приватизації, який забезпечує здійснення заходів з приватизації об’єкта.

На період тривалої відсутності голови комісії (хвороба, відпустка тощо) його повноваження покладаються рішенням керівника органу приватизації на будь-кого із членів комісії.

  1. До основних повноважень комісії належать:

 

розроблення умов продажу та їх подання на затвердження органу приватизації, який забезпечує здійснення заходів з приватизації об’єкта;

визначення стартової ціни;

визначення стартової ціни з урахуванням зниження стартової ціни;

розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону;

ведення протоколів засідань комісії та їх подання на затвердження органу приватизації, який забезпечує здійснення заходів з приватизації об’єкта.

  1. Комісія має право:

під час розроблення умов продажу вносити пропозиції органу приватизації щодо запитів до органів державної влади, підприємств та/або господарських товариств стосовно подання пропозицій щодо умов продажу, а також надання відомостей, документів та інших матеріалів, необхідних для ознайомлення з об’єктом продажу;

вносити пропозиції органу приватизації щодо подання запитів спеціалістам, експертам;

заслуховувати пояснення експертів, консультантів та інших спеціалістів.

ІІІ. Порядок роботи комісії

  1. Очолює комісію та організовує її роботу голова комісії.
  2. Організаційною формою роботи комісії є засідання.
  3. Усі рішення комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування («за» або «проти»), результати якого заносяться до протоколу.
  4. Засідання комісії є правоможним за умови участі в ньому не менш як двох третин складу її членів.
  5. Члени комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень. Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним.
  6. За результатами засідання комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами комісії, присутніми на засіданні, та у триденний строк подаються на затвердження органу приватизації, який забезпечує здійснення заходів з приватизації об’єкта.
  7. Секретар комісії забезпечує:

підготовку матеріалів для розгляду комісією;

виконання доручень голови комісії;

підготовку, ведення та оформлення протоколів засідань комісії.

  1. Члени комісії зобов’язані брати участь у роботі комісії.

У разі якщо засідання комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання комісії переноситься на інший день.

  1. Діяльність комісії припиняється рішенням органу приватизації.
Приєднані файли:
47БК1_Проєкт Рішен. Про затв.Полож.про діял.АУКЦ.ком..docx
Поширити: