Спеціалісти Шептицької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області забезпечують якісний сервіс та консультаційну допомогу кожному платнику податків з питань використання електронних сервісів ДПС, заповнення та подання податкової декларації про майновий стан і доходи тощо.

Зокрема, під час щоденних тренінгів наголошується на можливості листування контролюючих органів з платниками податків, які подали Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Спеціалісти звертають увагу, що платники податків, які бажають отримувати документи від контролюючого органу через Електронний кабінет, повинні подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391602). Після цього листування контролюючих органів з платниками податків, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV та «Про електронну інформацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII шляхом надсилання документа в Електронний кабінет.

 В ЦОП надається індивідуальна допомога платникам податків, які звернулися для подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет  та звітності в електронному вигляді за допомогою електронних сервісів. Суб’єктам господарювання роз’яснюють основні нюанси заповнення податкової звітності і додатків до неї. Спеціалісти наголошують декларантам-громадянам на користуванні сервісом «Передзаповнення декларації про майновий стан і доходи», що дає змогу практично автоматичному заповненню звітності на підставі даних з Державного реєстру фізичних осіб – платників податку про нараховані (виплачені) доходи та нараховані (перераховані) податок на доходи фізичних осіб та військовий збір та здійснення перевірки декларації з автоматичним перерахунком податкових зобов’язань у разі необхідності.  

 

Поширити: