ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ШЕПТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.12.2024

м. Шептицький

301

Про утворення постійно діючої

комісії з питань розгляду звернень громадян

 
 

 

Відповідно до статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в
Україні» та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Виконавчий комітет Червоноградської міської ради 

 

 ВИРІШИВ:

 

  1. Утворити постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно з додатком.

 

  1. Затвердити Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, що додається.

 

  1. Рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 18.06.2024 № 142 «Про створення постійно діючої  комісії з питань розгляду звернень  громадян» визнати таким, що втратило чинність.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тимчишина Г.Р.

 

 

 

Міський голова

(підпис)

 Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

 

 

 

 

                                                                                    

 

 

 

            

           

Додаток

 до рішення виконавчого комiтету

 23.12.2024 301

 

                       

СКЛАД

               постiйно діючої комiсiї з питань розгляду звернень громадян

 

 

1. Балко Дмитро Iгорович       

 

- перший заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради, голова комiсiї

 

2. Тимчишин Георгiй

 Ростиславович   

 

- керуючий справами  виконавчого комiтету, заступник голови комiсiї

3.Омелюх Галина Степанівна   

– заступник начальника загального вiддiлу, секретар комiсiї 

 

Члени комiсiї:

 

4.Лінинська Тетяна Василівна

- начальник юридичного вiддiлу

5.    Думич Андрiй Степанович   

-начальник управління житлово- комунального господарства  

 

6.   Васько Iван Романович

- начальник вiддiлу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної та оборонної роботи

7.Загорська Наталiя Григорiвна

- начальник організаційного вiддiлу

8. Гнатюк Любов Василівна  

- начальник вiддiлу економiки  

9. Кардинал Іван Петрович

- заступник начальника відділу освіти

 

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого комітету                        (підпис)                             Георгій ТИМЧИШИН

  

ЗАТВЕРДЖЕНО

  Рішення виконавчого комітету                            

 23.12.2024 301

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

 

            1.1. Постійна  комісія з питань розгляду звернень громадян (далі-комісія) є консультативно-дорадчим органом, утвореним з метою сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органу місцевого самоврядування (Виконавчого комітету Шептицької міської ради).

            1.2. У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також цим положенням.

 

  1. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ КОМІСІЇ.

 

            2.1. Сприяння громадянам у реалізації конституційного права на звернення, оперативного вирішення проблемних питань, порушених ними у зверненнях.

            2.2. Виявлення причин, які породжують звернення та найбільш гострих суспільно-значних проблем, які потребують негайного вирішення.

            2.3. Розробка пропозицій щодо вирішення та врегулювання проблемних питань, які не вирішуються на місцях старостами Виконавчого комітету Шептицької міської ради, керівниками комунальних підприємств та керівниками підприємств, установ і організацій інших форм власності.

            2.4. Надання роз’яснень з питань практичної реалізації громадянами України  права на звернення в органи державної влади та місцевого самоврядування.

            2.5. Інформування громадськості через засоби масової інформації про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання.

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ.

 

            3.1. Організаційною формою роботи комісії є засідання, які проводяться не рідше одного разу на місяць.

            3.2. Засідання комісії скликається головою комісії і є уповноваженим, якщо на ньому присутні не менше двох третин його членів.

            3.3. У роботі комісії можуть брати участь представники Шептицького районного відділу поліції Головного управління національної поліції у Львівській області, Шептицької окружної прокуратури, Шептицького відділу державної виконавчої служби у Шептицькому районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, місцевих органів виконавчої влади, старости Виконавчого комітету Шептицької міської ради.

            3.4. Рішення комісії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови є вирішальним.

            3.5. Рішення комісії  оформляються протоколами.

 

Номер рішення 301
Дата прийняття рішення 2024-12-23
Чинність Чинне
Галузь - Оберіть -
Приєднані файли:
№ 301Рішення п.д. комісія по зв. гр..docx
Поширити: